۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷

پسکوف:تهدیدات سایبری آمریکا علیه مسکو بی‌سابقه است

پسکوف:تهدیدات سایبری آمریکا علیه مسکو بی‌سابقه است

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تهدیدات سایبری آمریکا علیه مسکو را بی سابقه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، کاخ کرملین امروز اعلام کرد که روسیه با بی سابقه ترین تهدیدات سایبری از سوی آمریکا مواجه است.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در اظهاراتی گفت: اقدامات خصمانه آمریکا و تهدید برای انجام تهدیدات سایبری علیه مسکو در حال افزایش است.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه ادامه داد: روسیه نیز به اتخاذ تدابیر احتیاط آمیز مبادرت خواهد نمود.

«دیمیتری پسکوف» در ادامه افزود: دلیل افزایش تهدیدات اعلام صریح آن در سطح معاون رئیس جمهور آمریکا است. چنین اقداماتی برای تمام جهان نیز مخاطراتی را به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، «جو بایدن» معاون رئیس جمهوری آمریکا در برنامه دیروز جمعه «میت دِ پرس» از قصد واشنگتن برای پاسخگویی به اقدامات سایبری نسبت داده شده به دولت مسکو خبر داد و در عین حال مدعی شد که این پاسخ به قول وی دندان شکن، در زمان لازم و شرایطی داده خواهد شد که بیشترین تاثیر را داشته باشد.

یکی از اتهاماتی که به روسیه نسبت داده می شود و منابع جاسوسی آمریکا ادعای افشاگری آن را دارند، پول هایی است که از سوی دولتمردان روسی به صورت غیر قانونی به خارج از این کشور انتقال یافته است.

آمریکایی ها ادعا می کنند حالا که روسیه را به طراحی حملات سایبری علیه ستادهای انتخاباتی خود متهم کرده اند، عدم پاسخ گویی مناسب از سوی ایشان، اعتبارشان را خدشه دار خواهد کرد و از همین رو باید به رهبران کرملین درس خوبی بدهند!

کد خبر 3796072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha